Prednosti ulaganja u kvalitetan 3D render i vizuelizaciju su mnogobrojne. Birajući ovakav pristup uspevate da komunicirate sopstvenu ideju na najbolji mogući način, ističući sve kvalitete i osobenosti svog proizvoda ili projekta, čineći je sasvim jasnom pred budućim klijentima ili kupcima.

Proces kreiranja 3D rendera, uz izuzetno tehničko znanje, podrazumeva autorski, originalan pristup, koji dolazi kroz igru i kreativnost 3D umetnika. Kao krajnji rezultat nastaju 3D renderi koje odlikuje atmosfera i jedinstvenost. Planirani proizvodi i projekti oživljavaju i bude emociju u potencijalnom klijentu. Na ovaj način se izdvajate i ukazujete na sopstvenu posvećenost i ozbiljnost u poslu, kojom god industrijom da se bavite.

3D render i vizuelizacija

Koji su benefiti odabira 3D rendera i vizuelizacije?

Ukoliko razmišljate o isplativosti ulaganja u ove usluge, sigurno je da je Vaš finalni cilj što bolja prodaja i plasman na tržištu. Istraživanja su pokazala da emocija i iskustvo posmatrača pretvaraju u kupca. Ali kako to postići ukoliko proizvod ili objekat još uvek ne postoje? Nemaju svi ljudi sposobnost da maštaju i zamišljaju jednako uspešno. Ovde moć 3D rendera i vizuelizacije stupaju na scenu. Planirano stanje se, kroz veštine i znanja 3D umetnika, prevodi u slike, koje vašu ideju čine toliko realnom, da je prosečno oko ne može razlikovati od stvarnosti. 

Na ovaj način pružate mogućnost klijentu da prošeta kroz bilo koji komercijalni ili stambeni prostor, sagledavajući njegov eksterijer, a zatim i enterijer do najsitnijih detalja. Na isti način, proizvod bilo koje vrste može postati realan i implementiran u svaki zamišljeni scenario.

Kako će 3D render od posmatrača napraviti klijenta?

  • Kroz mnogo bolje razumevanje vašeg proizvoda ili projekta 
  • Stvaranjem interakcije, iskustva i emocionalnog odgovora 
  • Razvijanjem odnosa poverenja 
  • Podizanjem konkurentnosti Vaše kompanije na tržištu, jačanjem njenog imidža i prepoznatljivosti

3D renderi i vizuelizacija prodaju nekretnine pre njihove izgradnje

Kada govorimo o arhitekturi i građevinskoj industriji uopšte, u fokus, uz estetiku i kvalitet rešenja, stavljamo i potencijale za prodaju. Investitori su prvenstveno biznismeni. 

Pre ulaganja i izgradnje važno je ispitati tržište i njegovu reakciju na planirani projekat. Spremnost klijenata da ulažu u buduće nekretnine, određuje odluku o investiranju.

Kako je moguće povećati njihovu spremnost?

Veliki broj budućih kupaca nije iz sfere arhitekture i građevinske industrije. Ne razumeju planove, tehničke crteže i skice. Nemaju mogućnost da pretpostave veličinu prostora, niti način na koji će se boje i materijali u njihovom budućem stanu uklapati. Pred sobom će videti samo papire sa puno nejasnih linija, koje im ništa ne znače. 

3D render verno dočarava izgled planirane nekretnine, pa potencijalni kupci stiču jasan uvid u sve detalje onoga što kupuju. Nekretnine se na ovaj način prodaju pre nego što se postave temelji objekta. Investitor, pomoću kvalitetne prezentacije, unapred prodaje planirani objekat, čime stiče siguran kapital za njegovu potpunu izgradnju.

ukrasni zid moderna dnevna soba

3D vizuelizacija ističe sve prednosti nekretnine

Dobrim odabirom uglova i detalja, kroz 3D rendere ili animaciju približavate buduće iskustvo života u planiranom objektu ili stambenom/poslovnom kompleksu. Možete istaknuti one vrednosti koje smatrate najvažnijima – dovoljno parking prostora, parkova i dečijih igrališta u blizini, uređenje partera, osvetljenost i površine za kućne ljubimce. Kroz 3D vizuelizaciju predstavljate životni stil koji klijenti kupuju.

Na isti način im možete prikazati i enterijer objekta. Obezbeđenje na ulazu, uređenje zajedničkog hola, liftove i sve pojedinosti njihovog stana. Nema ograničenja u detaljnosti prezentacije. Važno je da znate koje kvalitete želite da predstavite.

Kroz 3D vizuelizaciju klijent postaje emotivno povezan sa budućom nekretninom

Koliko god planirani projekat bio kvalitetan, u svim svojim aspektima, ukoliko klijent na uvid dobije tehničke crteže i skice, nema stvaranja utiska i emocije, uz sve Vaše argumente. 

Istraživanje kompanije Nielsen pokazuje da se prodaja povećava za 23% ukoliko se u klijentu izazove emocionalni odgovor na marketinšku kampanju.

Kroz upotrebu 3D rendera i vizuelizacije tehnički crteži postaju realni ambijenti, smešteni u planirani kontekst. Zgradu je moguće doživeti iz svakog ugla. Stavljanjem u realan scenario, dodavanjem vegetacije, automobila, ljudi, oživljava se planirani životni stil. A životni stil je ono što se kupuje. 

Kroz tehnologiju izrade 3D rendera omogućavamo budućem klijentu da svoj stambeni ili poslovni prostor doživi u potpunosti, kroz set rendera, animaciju ili iskustvo virtuelne realnosti. 

Vizuelni doživljaj se dopunjuje efektima i atmosferom, koje su presudne za stvaranje finalnog utiska. Nakon ovakve prezentacije, vaš projekat danima ostaje u umu klijenta, on razmišlja o njemu i odlučuje da investira.

3D Vizuelizacija podiže vrednost vašeg objekta

Najvažniji benefit jeste činjenica da se odabirom ovakve prezentacije vrednost vašeg proizvoda ili nekretnine značajno povećava.

Kvalitet prezentacije sve argumente dovodi na vašu stranu. 3D renderi jasno pokazuju šta je ono što prodajete. I to možete prodati za više novca.

Nakon gledanja 3D rendera, klijent shvata da kupuje kvalitetne materijale, dizajn koji odlično izgleda i lako se održava. Biće spremniji da plati više nego što je u početku planirao, jer sebi kupuje bolji život.

Ulaganje u 3D render i vizuelizaciju predstavlja pametan poslovni potez, koji će se višestruko vratiti. Kvalitet prezentacije značajno povećava vrednost vašeg projekta ili proizvoda, kao i interesovanje tržišta za njega.

Početna ulaganja u marketinšku kampanju su veća, ali su benefiti i finalni rezultati neuporedivi.